Vi lever!

God kväll alla!
Jösses, det blev minsann ett otroligt långt sommarlov för min del!
Glömt av bloggen? Både ja och nej!
Ojoj så mycket det är som har hänt! 
Jag har både påbörjat och avslutat mitt sommar vikariat,  pappa Sebbe har äntligen fått sig ett arbete, Tino är tillbaka på förskolan efter ett oteoligt långt sommarlov på dryga 9 veckor och Alissia utvecklas mer och mer för var dag som går :)

Livet är med andra ord helt på topp! Och nu är jag minsann tillbaka ;)
ser att ni är otroligt många som fortfarande är och har varit inne på bloggen, så nu tänker jag inte göra er besvikna :)!

Välkomna tillbaka till vår blogg, våra liv, våra drömmar och vår framtid! 
Hoppas att ni ska trivas 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback