10/12 2009

Helloj

 

Igår så blev det till att baka med mina härliga töser!
Vi bakad chokladbollar, chokladmuffins och någon mer julgrejj.
Helt okej och roligt.
Sen så kom Philip över och vi försökte ge oss på att bränna ut alla hans filmer, men det gick ju som det gick :/
Åt helvete. Haha


Idag så var det skola från 09-11 typ.
Helt okej också. Men lite segt att det är halv dagar.
Och eftersom att jag ska vara kvar här i helgen så fick vi självklart ledigt i morgon! :@ moooorrr
Jag hade ju kunnat få en heel extra dag hemma. Men men.

Nu så har min lilla Mickan åkt hem så det är bara jag och Biina kvar här.
 Hon står och lagar mat och ska tvätta.
Så för mig blir det till att glo på en film.
Om någon timme så kommer även lilla Philip här, vi ska försöka göra ett nytt försök med filmerna. Hehe
Fortfarande huvudvärk, fy fan alltså att det kan sitta i så länge.
Börjar även få en 3:dje visdoms tand :S Aj aj, kan man ju lugnt säga.
Fyfan vad fattig jag kommer bli när jag blir gammal, alla 4 är snart framme. Hehe  
Eller är det kanske bara en gammal myt? heh

Nu blir det som sagt film. Blir väl antagningen La bamba eller Macken kanske :P

 

Bye bye <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback