15/12 2009

Helloj


DET SNÖAR :D :D :D


Helt underbart, men känns skit bara att man lämna det om några dagar!
Hoppas verkligen att allt lägger sig, hade varit underbart!
Och när det snöar så tänker jag på DIG!
Jag vill ha tillbaka våra underbara promenader.
Tänk när vi alltid var ute och gick, när det snöade, vi höll varandra i handen och det var kärlek på hög nivå.
Jag saknar det enormt mycket nu när snön faller.
Men visst hade vi det underbart ;) <3

 

Efter att ha haft skola från 9-11 idag så blir det till att slappna av och se till att man har fått sig det sista innan far min kommer och hämtar mig :)

Skolan höll vi på med våra skåp, som äntligen blev klara.
Ska strax springa ner till skolan och kopiera lite papper innan jag ska hem.
Och ska även ge Mickan hennes julklapp ;)


Kort inlägg men så får det bli nu. dags att springa ner till skolan ;)

Hörs sen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback