16/12 2009

Helloj :D

 

I går när man kom hem så umgicks man med Lillan och Mamma  :)
Underbart.
Vi åkte och handlade lite och sedan till VC med Lillan. Haha l
äkaren där inne måste ju ha trott att denna familj är lite knepig som kommer alla till en läkartid.. haha
Jaja, Efter att ha spenderat typ 1,5 timmar där så åkte vi hem.
Blev till att kolla på andra avenyn med Lillan och sedan blev det en lång promenad i drygt 2 timmar med hundarna!
Så jävla sjukt underbart att vara ute och gå med Lillan.
En av världens bästa människor alltså.
Syskon – Ja, visst! Men bästa kompisar – Det kan man lugnt säga :D

Tog lite sovmorgon idag och gick upp för 2 timmar sedan typ.
Då blev det en lång promenad med Öjje i Snöstorm och minusgrader ;) hahaha



Nu är det drygt 12 timmar kvar tills jag och Sandra lämnar Skövde!
 Ska bli otroligt skönt att komma bort, men jag kan fortfarande inte fatta att i morgon vid denna tid så sitter vi på planet!
Det är helt sjukt.
Känns som om själva resan bara har varit ett önsketänkande sedan vi bokade den.
Synd bara att allt inte blev som planerat. Men vi ska allt ut på äventyr :D
Vi ska åka till Kairo och kanske till en ön, där man kan se alla olika fiskar och kanske till och med en delfin ;)

Nej, usch jag har inte tid att sitta här och skriva nu.
Måste ju packa ner det sista och kolla så att allt verkligen är ner packat.
Sen måste jag duscha och kanske käka något också, innan jag ska möta Sandra i kväll när hon har slutat jobba.
Fast först så ska jag och Öjje gå och möta Lillan <3
Sen då jävlar,då behöver inte jag vara hundvakt och kan göra vad jag vill ;) haha

 


Ha det underbart alla här hemma i Sverige!
Njut av snön nu, och ha mycket snöbollskrig.
Jag hoppas att snön är kvar hemma när jag och Sandra landar i Sverige den 24/12 igen :)

God jul till alla där ute också.
Hoppas att ni får en super bra julafton!








*
Jag vill kunna ge dig allt jag har.
Jag vill att du ska få den största platsen i mitt hjärta igen.
Men jag vet inte om jag kan lita på dig!
Jag vill, men vågar inte...
Sötnos, du har mycket att bevisa.
Lyckas du med det, så blir jag din igen :D
Jag lovar!
Jag älskar och saknar dig ska du veta.
Hela min familj saknar dig ;)
Till och med Sandra :P



Tack detsamma och ta hand om dig när du är där borta så hörs vi och ses efter jul :)

2009-12-16 // 13:39:37
» s

kolla gärna min blogg :)

2009-12-16 // 13:50:32

Ha en bra julafton du med! :D

2009-12-16 // 13:59:29

Hallå!

Tänkte bara säga att jag lagt upp ett nytt smakprov på låt på min blogg när jag sjunger, kika gärna om du vill :)



http://liinneak.blogg.se/category/jag-och-min-musik.html

2009-12-16 // 14:02:38

Oooh! AVIS !:O OM du har tid, så får du gärna svara på frågan "Om du fick välja EN person att intervjuva, så är det.." .. Här :D http://fridahcharlotta.blogg.se/2009/december/journalistiken-ar-tipptopp.html#comment .. Stor kram:)

2009-12-16 // 14:02:50
» carro

Fyfan snacka om att jag är avis..

Vill till ett varmt ställe och bara njuta!

Men nejdå jag får vara kvar i kall äckliga sverige:(



Haha det är fan sant, vi är mer som bästa kompisar känns det som ;o Men aja tack för du mötte mig ;D



Älskar dig syster ha skit kul där borta nu, det är du värd. <3

2009-12-16 // 14:17:08

Tusen tack.. Jätte roligt att höra att du gillade det! :)

Tack, tack, tack!

2009-12-16 // 14:27:44

**



ooh, va tråkigt :/ Då finns de noll chans att få göra de ju:(.:!! Nja, vet inte vem det är :/..



jadu, det blir mys med familjen och släkt ! Vad har du för planer dådå?!:)

2009-12-16 // 14:28:23
» s

sv: jag jobbar jag så de blir ingen jul-lov för mig ;) sjdå?

2009-12-16 // 14:34:45
» Erika

Svar till Philip ;

Jag hör av mig till dig när jag landar i Sverige igen :) Kommer sakna dig :) Kram

2009-12-16 // 14:35:49

haha så är det med min familj också när vi går till VC

2009-12-16 // 14:36:17

**



ahaaaa, då är jag med !:O.. :D:D LÅTER KUL! :).. Jaa, de ska bli mysigt, i år ser jag frammemot julen som tusan:)..

2009-12-16 // 14:45:48

:P Ja det är kul att inse det :D



Ja, vara med familjen och bara ta det lugnt sj då?

2009-12-16 // 14:50:47
» s

sv: jag är frisör, så det är mycket att göra runt jul :) alla vill vara fina i håret! men du, va trevligt :)

2009-12-16 // 14:55:13
» joel

sv; tack så mycket :)

2009-12-16 // 16:28:52

Tack!



Jag ska faktiskt fira min jul på gotland, och nyår i sthlm..är på Gotland redan nu..mys!..vad ska du hitta på?

:D

2009-12-16 // 17:47:06

Hoppas allt e bra med dig å att ni fick en lyckad resa..;P GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar lilla ja;D

2009-12-21 // 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback