29/12 2009

Helloj :)



Usch vad länge sen det var som jag skrev.

natten mellan den 16-17/12 så drog jag och Sandra ner till Landvetter.
Planet som tog oss till Egypten skulle gå 08.00 på morgonen den 17/12.
Det blev en hel vecka med BARA äventyr och kärlek :)

Otroligt kul hade vi det och lyckades bara få in solning/bad 2 gånger på en hel vecka.
Vi åkte bort till Kaior och kikade på pyramider m.m Vilket var helt otroligt!!
Att pyramiderna kunde vara så stora ;)
När vi babade ena dagen så umgicks vi med en svensk kille som heter Henke.
Vi 3 simmade ut på djupt vatten och spanade in alla fiskar.
Otroligt mysigt och underbart fint!

Nog om Egypten, bilder finns på  min Facebook där jag heter Erika Åberg.

Har snart spenderat en vecka i Sverige och vill bara tillbaka till värmen och människorna!
Man fick en massa nya och sjukt underbara kompisar som man fortfarande har kontakt med dagligen :D


Denna vecka som man har spenderar uppe i Skövde hos familjen har varit lung och mysig.
Den 25/12 så blev det till att festa i Tibro med folk :D Trevlans


Sen var det lungt ett tag och sedan den 28/12 drog jag, bror, Malin och Tobbe till Malmö :)
Dags för Supercross på högsta nivå!
Otroligt roligt och ångrar verkligen inte att jag åkte med :)
Tycker allt att vi borde sattsa på det nästa gång också ;)

Idag (29/12) har man väl inte gjort så mycket.
Kom hem runt 05.30 i natt så har mest chillat.

I morgon så blir det systemet och stan med Lillan.
Måste handla det sista inför nyår.

Nu blir det fim!
Ha det nice






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback