30/12 2009

Helloj :)



Vaknade upp med en massa MINUS grader!!! Usch
fine, jag ville ha snö va. Men fan inte 20 minus.. haha

Idag så blev det stan med mamma och Lillan.
Vi kikade runt lite och besökte sedan systemet. så nu är i alla fall drickat tills i morgon fixat.
Fixade även det sista till matlagningen i morgon.
Jag, Lillan och Sandra har bestämmt att vi ska sitta här hemma i morgon.
Dricka och laga till lite mat. och självklart spela spel :D haha
Ingen av oss pallar direkt med det årliga nyårs firandet. så vi betämde oss tidigt för att det skulle bli en lungt nyår.
Fylla lär det ju bli, men en stiiilad sådan ;) hehe

Pallar inte mer tabbar detta året alltså.

tänkte att i morgon så ska jag skriva om mitt år 2009.
Mycket hände, så det lär nog bli ett långt inlägg.

Tack för alla kommentarer och mejl ifrån er.
Det är värmande och otroligt välkomande!
Fast, har mina planer på att sluta blogga.
Ibland så orkar man inte för att det har hänt för mycket eller bara inte känner för att skriva.
Ett tag kommer jag nog vara kvar, men vem vet.

Nu så ska jag lägga mig ner och glo på film. super trött och orkar inget annat direkt.
har blivit erbjuden på att gå ut och gå med min bästa vän (Lillsyrra), eller följa med ut och åka 4-hjuling..
Men i kväll så måste jag nog motstå det.


Ha det gött alla där ute!
Och vad passar inte bra till detta kalla inlägg, joo några sommarkort från Egypten  :D



Jag och Henke :)



Jag och Sandra




Jag och Lille Henke igen :)




Jag och Sandra på äventyr i Kairo :)





En liten strand bild :)







Taaa mig tillbaka till värmen!
Ta mig tillbaka till det underbara havet!
Ta mig tillbaka till dom underbara människorna!
Ta mig tillbaka till just den dagen, tiden och dom människorna!
21/12 2009, Den dagen och den natten vill jag uppleva igen!!
<3
















Hörru! Länge sedan nu! Allt bra med dig?

Vet du vad? Jag bor med i Skövde nu för tiden:-P



Gott nytt år på dig! =)

2009-12-31 // 11:52:03

Yes Ma´m. Skövde bo nu som sagt:-P



God fortsättning på dig!

2010-01-01 // 23:48:51

btw. Bor du också i Ryd eller vad sa du?

2010-01-01 // 23:50:02

Barkvägen såklart! =)

2010-01-02 // 07:47:34

vilka härliga bilder! vill också till Egypten!

kram!

2010-01-02 // 17:42:27

Hallå grannen:)

Jag bor i 16c :-P

2010-01-03 // 21:41:34

ser ju ill gött ut! Jag vill också till Egypten!

2010-01-04 // 12:57:11

Jaa, så vi är alltså grannar:-P Men ja, jag har ju bara bott här i? två eller tre månader...



Ahh jag missade visst det igår:P

2010-01-04 // 13:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback