13/11 2009

Helloj


 

Igår kväll så blev det tv tittande med Philip och Ivar.
Alltid lika trevligt.

Lyckades tyvärr inte somna förens i morse runt 10-tiden.
Segt som attan. Blev till att jag låg och matade igenom typ alla mina filmer på datorn.
Så tacka gudarna för att det inte var skola idag.


Haha vaknade runt 15-tiden av att Philip stod och bankade på min dörr.
Vara bara till att masa sig upp helt enkelt ;) hehe

Fredagen den 13 idag också.. Inte bra, och känns redan att det inte är min dag!
I morse när jag var nere och rökte runt 9-tiden så ramlade jag ner för våran kära trappa här i huset! haha


Nu har alla precis lämnat kåken och åkt in till stan.
Dom skulle bowla och gå på krogen.
Men pallar inte det.
Så jag stannar allt hemma med min kära vin box.
Och väntar på dom andra som kommer hit sen i natt efter krogen ;)

Om jag lyckas hålla mig vaken, men det hoppas jag.
Har i alla fall lovat dom andra att inte somna.
Försöker även få ner min kära bror!
Vill att han ska vara här nu. i need him ♥

Nepp, nu så ska jag hoppa in i Sabinas dusch som jag har fått lånat, och sen så ska jag vila lite innan Idol börjar.


Ha det gött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback