14/11 2009

Helloj!


Kan ju börja med att tala om att jag lyckades hålla mig vaken igår.
Lyckades hålla mig vaken ända till 7 i morse.


Jag, Maria, Emma och Björn satt här och drack vin medans vi väntade på alla andra.
Runt 01.30-tiden så kom alla andra hit. Philip, Dennis, Jonas m.m haha
Men lilla Philip han ju dock inte vara med så länge på efterfesten innan han intog min kära säng.
Vi andra satt kvar och drack och sen runt 5-tiden i morse så gick jag, Sami och Dennis över till Sami för att käka vitlöksbröd :)
Riktigt gott kan jag lova.

Smög mig tillbaka in i mitt hus runt 7-tiden i morse och kröp försiktigt ner i sängen för att inte väcka den lille som låg och sov där.

Tänkte sova länge, men runt 12-tiden så var det en liten djävel som väckte mig :P haha
nej nej skoja med dig Philip.


Så under dagen så har jag endast spenderat min tid i soffan.
Sovit någon timme och sedan kollat på Tv med Ivar och Philip.

Nu så blir det beck med lille Ivar och Lille Philip. Sen blir det nog sängen.


Ha det gött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback