16/11 2009

Helloj!


Igår så hände det la inte alls för mycket. Vi satt mest och chillade framför Tv.
Dock så kunde varken jag eller Philip sova. Så vi låg och snackade skit tills 6-tiden i morse.
Sen så ringde min älskade Othilia och sedan skulle lilla jag pallra mig vidare till skolan.
Segt som attan.
Har varit vaken i 32 hela timmar och känner mig slut i hela kroppen.
Men nu har jag äntligen renskrivit alla fallbeskrivningar som skulle ha varit inlämnade idag.
Men nu är det fixat och i morgon så hoppas jag att jag ska hinna springa ner till skolan och lämna alla papperna.


Förlåt mamma!
Inte meningen att det ska gå ut över dig.
Men nu hoppas jag i alla fall att jag har gjort dig stolt.
Nu har jag gjort det som jag lovade dig under dagen.
Så nu är det din uppgift att fixa sjukdomen!
För min och Lillan skull..
Tillsammans så fixar vi det!
Jag älskar dig mamma och saknar dig sjukt mycket.
Du betyder mest för mig  ♥


Idag så började skolan 08.00 med tecken.
Alltid lika trevligt och roligt. Och sedan gick vi igenom det nya arbetet.
Segt, men det kommer nog gå bra.
Ska försöka läsa igenom 3 böcker tills torsdag. Önska mig lycka till. ;P
Tror nog inte riktigt att det kommer gå, men man får helt enkelt göra det bästa av situationen.


I morgon så har vi hemstudiedag.
Så i morgon blir det plugg under dagen och sedan åker vi in till Vetlanda och så är det dags för att ta vaccinet. Hört rykten att det finns på våran skola bland både elever och lärare, vilket gör mig nervös.
 Plus att jag och min underbara Sandra åker till Egypten om drygt 1 månad så känns gött att få den innan man åker..

En drygt månad kvar! Helt underbart..
längtar som en idiot bort från all den här skiten just nu.
Pallar fan inte mer problem just nu. Folk ljuger så att dom tror sig själva.
Vissa människor tror att dom kan allt och vet bäst. Herregud, undra vilka man fan kan lita på!!
man vågar ju fan inte ens öppna käften till någon längre.
Men får ju tydligen bara det emot sig igen..
Herregud!!


Men nu så ska jag krypa ner i min säg och glo på film och hoppas att jag somnar in snart.
Hade varit otroligt skönt.


Ha det nice!





Po; Du betyder otroligt mycket för mig!
Förlåt om jag har gjort dig besviken.
I love u babe <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback