25/11 2009


Helloj


Idag så var det skola från 12.30-15-tiden.
Otroligt skönt var det.
Somnade runt 8-tiden i morse och vaknade 5 minuter innan vi började.
Tacka gudarna för att jag bor på skolan. Haha

Efter skolan så drog jag och Maria till donken för att sedan åka till Nässjö.
Vilken ängel hon är. Kör mig ända dit för att jag ska kunna komma hem fortare.
Tack ännu en gång Maria.
Du är en riktigt vän som ställer upp <3


När man kom hem till Skövde så står min älskade Sandra där och väntar på mig :)
Vi drog hem till mig och fikade med mamma, Lillan och Moster.
Trevligt Känns otroligt skönt att vara hemma nu ett tag.
Behöver verkligen det.
Och kvällen spenderades självklart med Lillan och Sandra <3
Underbart trevligt.

Skönt att Torsdag och Fredag är hemstudiedagar denna veckan. ( håller du inte med Philip? )
I morgon så blir det nog sjukhuset och försäkringskassan.
Sen ska jag vara hundvakt åt våran lilla Öjje.
Och vi ska nog spendera våran tid hemma hos Sandra med henne och Sandy.


Nepp, nu så ska jag nog krypa ner och försöka sova lite.

 

 Ha det otroligt gött alla där ute :)

 

Mamma!
Jag trodde verkligen att allt skulle bli bra.
Jag trodde att vi hade kämpat klart med det där.
Men tydligen inte. 
Fast att det har kommit en till nu så måste vi se framåt!
Vi måste kämpa tillsammans alla i familjen.
Ställa upp för varandra och se efter varandra. 
Vad skulle hända med våran familj om du blir sjukare?
Du måste kämpa mamma och fixa detta!!
Jag kommer finnas vid din sida hela tiden och be till gud att allt kommer att bli bra!
DU MÅSTE BLI FRISK MAMMA <3
Jag älskar dig över allt annat. Du är den bästa mamman som man kan ha :) <3



» P

är du hemma eller? tänkte isf komma förbi dig nu. så kanske vi kan ta en promenad xD

om du vill alltså?! vi måste snacka om en sak och sen vill jag veta hur det gick och hur det är med bettan!!! ring mig nu om du är sugen (L)



älskar dig erika (L)

2009-11-27 // 00:05:08

Kan du bara vara tyst eller :( retsticka :(

2009-11-27 // 11:23:05
» Erika

Svar till P;

Haha vi satt ju ute och rökte en sväng i alla fall :)

usch, utan dig så hade min värld gått under! <3



Jag älskar dig <3

2009-11-27 // 16:53:38
» Erika

Svar till Philip;



Haha jag älskar fan att reta dig!

Har du inte märkt det än?

varje kväll som vi spenderar tillsammans så retar jag dig. Och det är ju verkligen varje dag! då vi inte är hemma ;)

2009-11-27 // 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback