29/11 2009

Tjaa


I fredags så drog jag och Malin ut till bror.
Var lite sociala med han medans han fixade en bil i garaget.
Sedan så tog vi oss ett strög och kollade runt i Skövde lite. Hehe
Vi kom då fram till att under 3 veckor så kan det hända mycket.  
Jag hade missat typ en ny rondell här i skövde och lite skit. Hehe
Sen under natten så fick jag besök av en trevlig lite prick.
Vi stod utanför mig i typ 2 timmar och bara tjötade en massa skit :P
Tänk så mycket man missar när man inte bor här längre. haha


Lördagen så sov man fram tills typ 1-tiden.
Sen så fixade man sig, innan man åkte ut till Tibro med Tobbe och Malin.
Vi plockade även upp bror hemma hos han och drog sen ut till Tobbe, Mitt ute i skogen. Haha
Där söp vi lite och planerade en liten tripp som vi 4 ska göra nu under december månad.
Ner till Malmö och kolla på cross.
Ska bli riktigt roligt! Och att det just är vi 4 som åker är ju GULD :)


Sedan så drog vi ut till Falksgrav.
Fulla och goa. Haha
Stackars lilla Tobbe som fick köra.
Där borta hände det väl inte allt för mycket. Haha
Jag och Tobbe typ sprang till bilen när vi hörde ett konstigt ljud. Haha
Vi tog även ströget genom Tidahölm hem och även förbi skultorp.
Där vi även skulle stanna, men det blev inte så.
Vi hamnade mitt i en olycka på vägen.
Så Medans jag och bror försökte få bort den ena bilen från vägen så sprang Tobbe längre bort på vägen för att försöka stoppa bilarna som kom.
Och lilla underbara Malin står och gapar på en kulle. Hehe  
- Bort från vägen! Det är ju farligt..
Och visst fan, det var ju glashalt!!
Men kom ju typ ingenstans och man kände sig verkligen som bambi på hal is.
Tacka Gudarna för att Tobbe fick stop på våran bil tillslut.
Trodde att det skulle sluta på ett helt annat sätt, eftersom att det var sommar däck på bilen.
Men det där fixade ju Tobbe galant ;)

Jaja, bra gick det i alla fall :P



Söndagen; Skulle ha åkt till Hjo och träffa Farmor, men så blev det inte riktigt. Pallade inte direkt gå upp ur sängen i morse.
Så hela dagen har jag spenderat i Lillans säng.
Kollat på Tv, hela dagen hehe
Tänkte gå upp och sola, men sen när jag kollade på klockan en gång till så var det försent :(
Så i morgon kväll blir det till att sola ist. :)


Nepp, nu så blir det strax sängen.
I morgon så är det första dagen på fältvecka nr 2.
Ska bli trevligt ;)

Ha det gött  <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback