3/11 2009

Tjoo

Vilken natt..
haha somnade direkt efter ett samtal med MR. Söter :)
Men som inte så länge, bara efter några timmar så vaknade jag.
Drömde en mardröm som jag har drömt nu ett tag.
Inte bra!
Blev till att jag svarade på några sms, och kunde somna om sen igen.

Underbar dag annar xD

Hade sovmorgon till typ 9-tiden, sedan så blev det stan med Sabina, Mickan & Zandra.
Skulle beöka några skolor och UM här nere.
Efter det så drog jag och Mickan och handlade.
Kan man tänka sig att vi storhandlade på hela 25 minuter ;)
inte alls så farligt. Hehe duktiga på att handla med andra ord.


Sen hem och ta det lugnt lite innan man stressade iväg till bussen. 
Blev till att simma några längder med Jossan, Mickan & Lowisa.
Vi simmade 60 längder på 45 minuter. Usch vad vi är duktiga töser ;)
Nästa vecka igen hoppas jag :)

Sedan så blev det till att åka hem och tvätta med Mickan.
Passade på att ta oss något att käka under kvällen och snackade så klart om allt mellan himmel och jord! :)


Har precis avslutat min samtal med Sandra, och vem ringer inte då.. hehe
Joo, han som jag skulle ha ringt till för några timmar sen. Hehe
Förlåt för det. Men vi pratar ju nu i alla fall :P
Nu så blir det till att snacka med han och sedan sängen. skola i morgon igen.

Ha det gött

 

 

 

·         Fan, det som jag sa till dig igår menar jag inte!
Förlåt, det låter som om att jag tycker att det är hur enkelt som helst.
Men det tycker jag verkligen inte! Jag ångrar mycket men inte just den tiden.
Allt har bara blivit så fel, och du vet nog varför.
Är ju inte direkt jag som har gjort något så att det har blivit så här.
Du säger hela tiden att det var ett misstag. Men hur ska jag kunna lita på dig?!
Hur kan du ens tro att jag kan lita på dig, när jag märker att du kör samma race mot flera?! Herregud, trodde inte att saknaden var så här stor. Och trodde aldrig att jag skulle sakna dig.
Trodde att jag skulle tycka att allt detta blev bra. Skönt att slippa all jävla drama runt om.
Men saknaden till dig är enorm.
Jag skulle verkligen behöva dig nu, trodde att jag skulle kunna gå igenom detta själv..
Men där trodde jag helt fel! 
Det värsta av allt, är att du inget vet!! Kan inte säga något.
Hur mycket jag än skulle vilja så kommer du aldrig någonsin att få veta.

Jag älskar verkligen dig och saknar dig, babe i need u.. <3



» Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-11-04 // 00:06:13

fin header:)

2009-11-04 // 00:14:03
» Emma

Är du å limpan verkligen syskon?

2009-11-04 // 19:52:25
» milou

oj vad mycket du hann göra!kul :)

2009-11-10 // 08:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback