10/10 2009

Helloj!


För första gången på flera veckor som jag äntligen fick min efterlängtade sovmorgon!
Gick inte upp förens runt 13-tiden idag.
Sjukt underbart måste jag få säga.
Min telefon ringde typ hela natten! :@ tillslut så fick jag stänga av den.
Haha men va söta ni var i telefonen. Ville komma ner hit och hämta mig och sa att ni gillade mig mer än den där andra bruden. Det kändes otroligt skönt att få höra det :)
Ni betyder för mig killar <3


Under dagen så har man städat lite till.
Och strax så blir det till att sätta sig ner och plugga lite till. Hehe
Usch även hunnit betala räkningarna nu också. Eller dom första i alla fall.

Fortfarande osäkert om vad som händer i kväll.
Men få jag som jag vill så blir det först fotbollen och sedan Vetlanda.
Får kanske även riktigt fint besök av några killar från Jönköping. Haha
Men dom mupparna bråkar om vem som ska vara nykter och köra hit sen.
Får väl se om dom kommer fram till något bra eller om det skiter sig.
Gabbe kommer i alla fall hit sen. Mysigt blir det nog för Sara i alla fall ;) hehe

Nej, nu blir det lite mer plugg och kanske dags för att ta något att käka innan folket kommer :P

Ha det gött alla där ute




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback