1/10 2009

Helloj :)


Känns verkligen att det är den första oktober!
Snart så lär väl snön komma också ;)
Nu månad, nya möjligheter...
Hoppas det i alla fall

Idag så började praktiken 08, som vanligt. Men helvete vad det regnade i morse. Eller rättare sagt, hela dagen nästa. Men men, praktik i alla fall.
Runt 09-tiden så åkte jag och min klass i väg in till stan för att kolla på bio.
Världens sämsta!
Men barna gillade den i alla fall. Bra det.


Sen hade vi lektioner fram tills 14, då min klass slutade för dagen.
Men för min del så betyder det att gå vidare in till fritids.
Roligt att vara där och se hur det går till.
Men det bästa med det var att jag hade 2 av mina pöjkar som jag jobbade med i somras!  
SUPER ;) Kul att träffa dom igen måste jag säga.


Fick sluta praktiken runt 16-tiden. Blev till att dra direkt in till stan för att träffa min hemliga bio-kompis :)
vi drog och käkade och sedan drog vi och hämtade ut biljetterna. 
Vi båda två bestämde ganska snabbt att vi ville se samma film.
Självklart så blev det ”Flickan som lekte med elden”. Super bra film.
Btw, tack för i kväll sötnos <3


Satt och kollade på första filmen för någon vecka sen med en hane och Sandra.
Men alla tre höll på att somna. Haha
Hoppas att den 3dje filmen kommer ut snart i alla fall :P


Så kom precis hem från stan.
Ska strax börja kolla igenom lite mer läxor.
Men först så ska jag kolla på inlåst.
Verkar vara jävligt bra :D


Men nu så blir det till att gå ut med Mallan Pallan :) <3
vilket är riktigt nice, har saknat våra promenader!


Ha det gött



Filmen var skit bra, vi får gå på den tredje när den kommer ut också ;) <3

2009-10-02 // 10:45:02
» P

skäms du över mig? du skriver inte ut mig någonstans... :(

2009-10-02 // 15:55:21
» P

skäms du över mig? känns som det eftersom att du inte ens kan skriva ut att du umgås med mig..

2009-10-02 // 15:59:55
» Erika

Hahaha nej men lilla Pontus. varför skulle jag skämmas över dig?! Hos dig finns la inget att skämas över ;) haha

2009-10-02 // 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback