11/10 2009

Helloj från en sjuk Erika :(

Igår så blev det till att kolla på fotboll och dricka bärs!
Helt underbart ;)
Dock spelade Sverige jävligt dåligt. men men, man kan inte alltid ha sina dagar :P

Efter fotbollen så blev det ännu mer öl med Sara,Gabbe,Dennis och Philip. Dennis drog sedan vidare och två till kom på besök.
I natt så satt jag, Philip och Gabbe och lyssnade på Sara som spelade och sjung.
Sjukt underbart. Jag och Sara passade även på att bugga lite ;) hehe Roligt!
Vi kom på att jag va en kratta på att bugga, men Mickan har ju lovat mig privatlektioner, så att jag kan dansa loss när delvis jag och Sandra drar iväg på kryssning och när vi drar på Rockabilly festivalen ;) :D

Jag och Philip gick och la oss och skulle kolla på film runt 4-tiden i morse, men min dvd funkade inte :(
Blev till att kolla på TV och snacka skit i stället. hehe

Vaknade runt 11-tiden i morse av att jag fick ett sms av mitt ex och sedan efter en stund så ringde Sandra mig.
Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. sedan så kom Philip tillbaka och Sara och Gabbe kom ut och var sociala. Trevligt

Nu under kvällen så blev det plugg, spela bingo lotto med Sabina, Sara, Philip och två till.
Alltid lika trevligt :P

Nu så har alla gått och Lilla Sabina och jag sitter fortfarande och pluggar!
 Segt och jag lär ju få plugga några timmar till :(

Tack alla för helgen :)
Har haft det riktigt trevligt och hoppas att nästa gång kommer snart :P


Nepp, nu blir det plugg igen!
Ha det gött!


» Stina

vem är philip?

2009-10-11 // 23:41:53
» Erika

Hahaha en polare bara

2009-10-12 // 12:39:52

Jaa du vi får börja med lektionerna snart hehe

bara att säga till..

2009-10-12 // 16:02:42

har du äntligen lyckats lämna ludde ifred? GRATTIS!!!!!!!!!!! lycka te me din nya o kom aldrig mer i närheten av oss

2009-10-12 // 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback