15/10 2009, God natt

Vilken dag det va igår. Trevligt :)


Men usch vilken seg dag det är i dag.
Vaknade upp runt 12-tiden.
Sedan så satt jag och snackade med mina töser.
Och sen så fick vi besök av Philip. Trevligt.
Blev till att lyssna på Sara och sitta och dra massa skämt! hahaha
Philip drog fan dagens alltså, eller vad säger du Sara?! Haha
Lilla Sara som höll på att vika sig dubbelt så mycket som hon skrattade.


Nu under kvällen så har det blivit tv-tittande med Sara, Philip, René och Sabina.
Alltid lika roligt vafan ;)
blev även några cider också. Nu så sitter man här och kollar fortfarande på Tv med folket ;)

Hahaha Sara och hennes ryck alltså.
Med Philip och Sara i samma kåk så kan det bara sluta på ett sätt…..
SKRATT till tusen!
Helt underbart. Btw, har även fått veta att lilla Philipa rakar sig varannan vecka ;) hahahahahaha

I morgon blir det skola vid 08.45 och sen på kvällen så blir det supa med folket :)
Vafan, leva livet ska man ju göra! Sen på lördag så kommer nog Malin och Tobbe ner, då blir det ännu mer supande.
Hoppas verkligen på en trevlig helg!

Hepp, nu så blir det lite mer mys i soffan framför tv med folket och sedan blir det sängen!
God natt alla där ute :)

 

Ha det gött



haha detta är ett år som jag kommer minnas så jävl< roligt som vi har det.. hahahaha.. helt jävla underbart.. philip e ju helt lost haha.. sköning va faen.. "jag e nya kizz.. fast jag heter bajs dåe" hahhahahahahaha faen va roligt det var va faen.. trots ont i alla mina leder.. fii faen tyck synd om mig käääring. <3<3<3 natt på sig.. det blir nog att sova på soffan i natt tror jag.. kan fan inte ta mig upp här i från. to much pain in my leg

2009-10-16 // 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback