15/10 2009, haha

Nämen hallå!

Någon timme senare bara, stavfel och skit i andra inlägget ;)
Men är man ungdom och framför allt bor på en folkhögskola så får man vara flummig ;) haha
Lilla Philip som satt och läste, eller btw, lilla philipa :) hahaha

Nu så har precis folket gått..
Så snart så blir det sängen, eller aah ganska snart i alla fall ;)

jag väntar bara på att Philip ska messa mig och säga hur många steg det är från mig till han ;) hahahaha

Aja en härlig kväll med många underbara, kollat fotboll och tágit oss några ;) härligt det :D


Ha det gött
Tack för en heöt underbar kväll med er 4... jag gillar verkligen er och för en gångs skull så ser jag fram emot helgen, här med er!! <3




* Babe´, I like u <3


Kul att höra att du har det kul gumman! :) Jag saknar dig och längtar tills jag kommer hem och vi kan ta igen all förlorad tid och bara ha det super kul :D

Saknar dig till tusen!! <3

2009-10-15 // 05:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback