15/10 2009


Hej hej..


Idag så blev det stan med mina töser. Blev till att köpa klader, mat och självklart en trioo på systembolagen ;)


Blev till att köpa mat och kolla på kläder. Sedan så blev det till att dricka och kolla på fotboll med folk. Alltid lika roligt må jag säga. så nu sitter vi här och ska tvinga Sara till att spela för oss ;)

Vafan, vi måste ju få sjunga lite.. hahah

Roligare för oss alltså! Mig och Sara med tanke på att vi har herrbesök vafan ;)


I morgon så blir det ingen skola för min del i alla fall. Har lite huvudvärk och lite annat  så blir en dag i sängen så att jag kan chilla lite… haha nu så ska jag, Philip, Reene och Sara dra och sjunga vidare!
Philipa, du är min ängel! Tack för allt som du har gjort för mig! Och tack Reene! Ni är bäst <3

Tack för mig och tack till mina pöjkar som gör mig gott <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback