16/10 2009

Helloj :)

Precis kommit hem från skolan. Segt, inte direkt haft någon lektion.
Vi hade grupparbete och forum.

Sprang även på en av mina gamla lärare! Nämen, ett gäng från Skövde va på besök här nere.
Alltid lika roligt att träffa folk :)
Björn blev nog lite chockad när han såg mig komma ut från ett klassrum, med tanke på att han inte hade någon aning om att jag pluggade och bodde här.. Alltid lika trevligt :)

Nu så sitter man och raggar upp en chafför som kan köra oss in till glasbanken ;)
Måste in och handla lite så att man kan fylla på lagret xD

i kväll så kommer det troligtvis folk hit ;) härligt härligt

Nepp, nu så ska jag fixa mig innan man dra in till stan och handlar!
Ha det gött

kanske bloggar senare, annars så höres vi någon anna dag!



Babe, i miss u and i love u so much! <3


hur orkar du? glöm han bara hur svårt ska dt va elle? vrf håller du på så som du gör?! fattar du inte att ja tycker att dt ä jobbigt? o han hatar dej o dt som du håller på med. lämna oss ifred någon gång!! sluta att ringa o skriva om han här. han har gått vidare med mej o kanske ä dt din tur nu. du kommer inte få han tbx. hur mycke du än vill så har han lämnat dej. du vara bara ett knull!!! lämna dom nu. han valde mej o inte dej! fatta dt någon gång!!!!!

2009-10-16 // 15:57:21

du anonym, först skriver du att de är du och han att hon ska lämna er sen skriver du lämna dom nu :/? hur ska du ha de? hur orkar du sitta och kommentera hela tiden?..

2009-10-18 // 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback