18/ 10 2009

Vilken helg!


I fredags så blev det film tittande.
Låg och kollade på:  Ingen kan älska som vi och Under solen.
Försökte att sova lite, men det gick inte så bra. Eller lyckades somna i typ 5 minuter.
Sen ringer min älskade mamma och säger att hon har fått mitt kort ;) hehe
Kan man tänka sig att Erika skriver kärleksbrev till sin mamma! :D  
Och sen så blev det till att dra in till stan för att handla lite.  
Sen blev det fest.
Vi skulle inte ha druckit så mycket, blev mer än vad man hade tänkt sig.
Och blev mer folk än man trodde.
Vi va la upp mot 20 pers här i våran kåk. Trevligt va det ;)
Som jag sa i inlägget innan så blev det till att dra över till Hus 6 senare på natten.  
När man kom hem så blev det till att kolla på La Bamba :)

Ooh, min nya stora kärlek.

Ritchie Valens <3  Ooh..
Vilken röst den människan hade.
Helt otroligt vafan! <3


På Lördagen så vaknade man runt 17-tiden av att Malin, Tobbe, Philip och Sara står utanför min dörr och bankar. Haha  min telefon hade dött och folk fick inte tag på mig..
Trodde inte att så många skulle bli oroliga!
blev till att slänga på sig kläderna så drog vi till donken. Gött.
Sen så blev det till att åka hem hit.
Skulle ha druckit, men kände fan inte för det riktigt. 5 dagar på rad är nog ingen bra idé längre.
Eller vad säger du Philip? :P haha

Blev till att kolla på Tv och sen när Malin och Tobbe somnade så kollade jag och Philip på La Bamba.
Blev väckt sjukt tidigt.
Malin och Tobbe åkte hem runt 11-tiden i dag.
Jag och Philip gick och la oss och kollade på Tv innan även han drog hem.
Blev till att sova någon timme innan det blev till att städa med Sabina.
Nu är i alla fall hela övervåningen städad! (dock inte mitt rum, så noga).
Undervåningen kvar nu då.. SEEEGT!


Sen i kväll så blir det till att spela Bingo lotto med Sabina.
I kväll ska vi fan vinna.


Massa kort och filmer är tagna också. Ska försöka slänga in alla här.

Hahaha måste ju fan skämma ut Sara, Sabina, Philip och dom :P
Så bilder kommer allt xD

Nepp, nu så ska vi ge oss på undervåningen.


Ha det gött

 


Bror och Lillasyster <3
Jag saknar er otroligt mycket.
Jag trodde inte att saknaden efter er två kunde bli så stor.
Efter att ha varit här nere i 3 veckor och inte träffat er, känns för jävligt!
Jag älskar er två! <3
  

Mamma <3
Med mig och Lillan vid din sida så klarar vi det tillsammans!
Operationen kommer gå bra, när den väl kommer.
Och du kommer bli frisk!!
Du kommer inte behöva vara sjuk mer.
Med oss tre tillsammans så fixar vi detta!
Fast det att jag är några mil ifrån dig och Lillan och delar jag allt mer er!
När jag väl kommer hem så ska vi allt se till så att vi får en Tjejkväll!
Bara vi tre och ingen annan.
Vi behöver verkligen detta!
Tillsammans så är vi starka och klarar av sjukdomen! Tyvärr så har den kommit till fel familj.
Sjukdomen kommer inte lyckas förstöra eller vinna hos oss!



haha nää var inte sugen någonstans på att dricka ;P men du får ju inte glömma jon hur lycklig han vart HAHAHAHA fyfan ass! tack för en trevlig helg erika! :)

2009-10-18 // 18:04:13
» Erika

Hahaha Jon, jaa.. allas lilla jon! Fan glömde ju att jag skulle bort till han idag och kolla på film.. Fan då, får gå bort till han i morgon och kolla på film i stället ;)



Tack själv :)

2009-10-18 // 18:10:24
» carro

Saknar dig också syster, jävligt tomt utan dig :(

men snart flyttar du upp igen hoppas jag!

så vi kan träffas 24 h igen <3..



Vi kommer klara detta, tror läkarna skulle ringa henne imorgon. Allt kommer gå sjukt bra o den fula sjukdomen kommer försvinna.



Älskar dig syster <3

2009-10-18 // 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback