20/10 2009

Tjaa..


Idag så var det skola klockan 8.
Och för en gångs skull så gick jag upp 07.30. haha
underbart att inte behöva stressa ;)


Sen var det skola fram tills 12-tiden.
Blev till att gå hem och kolla på La Bamba ;) Haha
helt förälskad i den filmen! Sedan blev det Sexparty med flickorna i klassen.
Tyvärr så kunde inte alla i klassen vara med, men kul hade vi ändå.
Blev mycket snack och framför allt mycket skratt ;)
Härligt brudar. Det måste vi fan göra om.


Nu under kvällen så har man tagit några cider med Mickan och Philip.
Sen har man suttit och snackat skit med Philip. Roligt! Haha
den grabben kan verkligen få en till att skratta.


Nu under natten så kom Sabina och René förbi en sväng och snackade lite mer skit.
Trevligt.


Nu så har alla precis gått och jag ska strax krypa ner i min säng..
i morgon så ringer klockan runt 07.15, ska bli roligt och se om jag orkar upp i morgon. Hehe  
Gör inget om man är lite trött, har inga lektioner i morgon utan grupparbete hela dagen.
Så ska in till stan och snacka med vissa klassen och även ungdomsmottagning.  
Sedan blir det handling ;) hehe


Nepp, nu ska jag sätta på La Bamba filmen eller blir det kanske Roys och Rogers bilservise?! Haha det lär jag ju märka strax ;)

Ha det gött



* Du finns inte för mig längre!
Du svek mig, så varför ska du betyda något för mig?
Du lovade att alltid finnas där för mig och du lovade att alltid lyssna...
Men du gör inte det!
Jag trodde att vi ändå kunde vara vänner efter allt, vara lika tajta som vi har varit innan.
Men du svek mig!
Jag litade på dig till 100%, men tänk så fel jag har!
Jag borde ha fattat att du bara körde ett spel, men tyvärr är jag dum nog och lik förbannat tro dig och älskar dig...
Jag borde inte ha gett dig hela mitt hjärta och all min tillit, men tyvärr så gjorde jag det!
I mina ögon är du en mytoman, kommer jag någonsin kunna lita på dig igen?
Jag vill, jag vill verkligen kunna göra det!
Jag vet hur underbar du kan vara som person..
Men tänk om jag även har haft fel om det.
Om du nu körde ett jävla spel med mig så har jag så jävla fel.
Då känner varken jag eller min familj dig..
Tråkigt att du har behövt såra även dom i ditt jävla spel.
Räckte det inte med att du sabbade för mig?!!

Kommer allt någonsin att bli som förr, eller är jag bara en spelpjäs i dina ögon?!!



Jag älskar dig gumman! <3

Finns alltid här för dig! Måste få ringa dig en dag!! Så mycket att berätta...Du anar inte. Snälla skriv till mig på Facebook eller maila eller något så vi kan bestämma en dag!! <3

2009-10-20 // 06:48:39

snälla människa. kan du inte bara släppa han elle? dem har ett bra liv nu. LÅT DEM HA DE!! inget kommer bli som du vill. o du har rätt du va bara en spelpjäsi hans liv. han har alltid älskat mej o kommer alltid att göra de. din chans ä låååååångt borta!!!!! han ä min kom ihåg de. han kommer aldrig att bli din igen

2009-10-21 // 00:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback