2/10 2009

Helloj :)

Idag så var det sista dagen på praktiken!
Känns skit fan, vill vara kvar där!
Det känns som om att man har gjort ett bra intryck om 3 barn börjar gråta efter bara 1 vecka med dom.
Jag kommer verkligen att sakna den klassen, och hoppas verkligen att jag kommer få träffa dom igen!

Har precis kommit hem från stan, så nu ska man börja fixa sig inför i kväll :)
Ska bli riktigt roligt att supa till det med några gammla kompisar. vissa av dom har jag inte ens träffat sen studenten. shit vad tiden går fort.


Vad som händer mer i helgen, märker vi när helgen är över :P hehe
Hoppas att du menade det som du försökte säga förut, vill fan spendera min helg med dig! <3
Hemfärd är det ju inte förens på Måndag.
Känns skönt att få komma hem igen efter flera dagar här uppe.
Synd bara att folk inte hinner ge en lite tid när man väl är hemma.
Men vafan, skit i det!
Deras val lixom.


Men innan jag gör något så måste jag ta något att käka.
Har inte riktigt hunnit med det idag. hehe

Men men , ha det gött alla där ute!


» P

skulle inte du och jag vara tillsammans idag? svikare! :P men du ska till han den andra va? tänkte att du kunde sova hos mig i natt så slipper du gå ända ner till ryd själv i natt. ring mig i kväll

2009-10-02 // 15:53:58
» Erika

Ofan jaa. just det. det skulle jag ju ha varit! förlåt bubben.. yes yes, det ska jag. ska dit en sväng i alla fall. hehe får se hur länge det blir där. aah, fan vad du är underbar! känner inte riktigt för att gå med klack och i minusgrader ner till Ryd sen i natt. hehe men du kommer vara hemma eller? jag kan ju ringa dig sen i kväll. men håll en sovplats till mig :D btw, ska inte ni i mille-gänget ut i kväll eller?

2009-10-02 // 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback