21/10 2009

Helloj


Idag så var det skola från 08.45 – 13.15 typ. Helt okej fan.


Vaknade av det bästa man kunde vakna av! :)
Helt underbart att få höra din röst igen sötnos.
Var rätt trött bara med tanke på att du ringde och väckte mig redan klockan 7 i morse.
Men eftersom att det var du så är det helt okej ;) hehe <3 <3


Blev skola där vi lyssnade på någon snubbe.
Trevligt eller inte. alla runt om mig somnade. Haha
Lyckat Josse och Philip ;)

Efter det så drog jag, Sara, Sabina och Mickan till Nässjö.
Dags för att pierca oss ;)


Haha Mickan min sötnos!
Så söt du var när du låg där.
Och helvete vilka jävla nyper du har tant!
Jag lär ju aldrig någonsin hålla dig i handen i alla fall ;) hehe
nej skoja sötnos!
Känns bra att jag kunde vara till ens så stor tjänst.
Kändes bara lite jobbigt när jag tryckte ner dig på britsen igen. Hehe
Sen var det min tur.
Blev fan besviken på att det inte kändes nått :(
Lovar att det kändes mer i mina händer än vad det gjorde när jag piercade mig. Haha


När vi skulle åka hem så fick vi inte igång monster bilen..
Fick stå där en stund innan några av Johans kompisar kom. Haha
Med en Epa!! Lyckat killar…
Jaja, hem kom vi i alla fall töser, tur det.


Nu i kväll så har man suttit och kollat på Efterlyst med Philip.
Strax så blir det sängen.
Måste bara packa innan!
Hemfärd i morgon!!
ÄNTLIGEN! Efter 3 veckor här nere så har man tröttnat…

Ha det gött

 



försöker du va tuff elle? lämna han o allt med epor att göra! hörde att du hade snackat me han i natt.. lämna han i fred!!!

2009-10-22 // 20:24:02
» carro

MEN LILL ANONYM SAK!

inse hela världen angår inte om ludde.

förstå det nån gång.



Erika har gått vidare låt henne göra det.

och sluta komentara nu, du vet att hon anmäler gumman!

2009-10-22 // 22:52:25

jag kan börja ringa och väcka dig varje morgon!! ;) <3<3

2009-10-24 // 07:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback