22/10 2009

Helloj..


Så var man hemma i Skövde igen då.
Känns skönt att vara hemma nu efter några veckor på samma ställe ;)
folk på skolan fattar nog vad jag menar! Ibland så vill man bara hem helt enkelt.

När jag satt på tåget hem så funderade jag på varför jag sökte till en skola en bit bort..
kom på att det var för att slippa all jävla skit, alla falska människor här uppe.
 Men ändå på något sätt så vill jag hem. Inte så konstigt kanske eftersom att jag har min familj här och några av mina bästa vänner.
Tråkigt nog så blir man ju ständigt påmind om alla tråkiga saker härifrån.
Segt, men vem har sagt att livet ska vara lätt?! Hmm, ingen tror jag!

Synd bara att folk ska hålla på och dumma sig hela tiden.
Att folk inte kan börja bry sig om sina egna liv, utan måste hålla på och lägga sig andras..
undra om det är någon jävla regel här uppe!
Skita i sina egna problem och bry sig om alla andras?!
Det blir ju inte bättre att folk håller på och ljuger hela tiden.
Stackars människor som inte kan säga sanningen och framför allt, stå för den!
Tragiskt men otroligt sant!
Kommer efter några veckor och tror att allt kan bli bra igen?!
Herregud eller, lite mer måste väl folk fatta.
Leva dubbelliv kommer man nog inte så långt på..
Aja skit samma, bara jag slipper bli indragen.

När man kom hem så blev det till att ta en kaffe med mamma och Lillan <3
underbart mysigt! Och fan vad jag verkligen har saknat er två!
Hade verkligen mycket att snacka om.
Otroligt skönt att få prata ut mer er igen.

Efter det så kom min älskade Sandra hit ;) 
härligt att få snacka med dig face to face igen efter en lång tid ;)
hon lämnade även lite bilder på valpen, eller aah Öjje.
Som ska föreställa en valp.
Men som har blivit ganska så stor sen sist.
Sen drog vi i väg till donken för att klirra en kaffe och ta en dejt med Rickard ;) hehe
Mysigt med andra ord :)

Kom precis hem, snart blir det sängen. men först ett samtal med en underbar person :) <3
Det är riktigt underbart att höra din röst igen! Har verkligen saknat allt med dig, ska du veta.

Efter det så blir det till att kolla på film. Och inte vilken film som helst utan på La Bamba :D 
Underbart ;)
 



Ha det nice




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback