23/ 10 2009

Helloj :)

Idag så gick man upp tidigt för att fixa det sista inför begravningen.
Riktigt jobbigt!
Men jag hade nog inte fattat förens allt var över i kyrkan. 
Och framför allt efter allt!
Kändes verkligen super tungt att se sitt ex sitta och gråta floder och alla hans kompisar + mina polare!
Usch! Jag har fortfarande inte fattat!!
Det går inte att beskriva. Var på en av världens underbaraste begravningar och fick höra en av hans bästa vänner spela! Allt känns så jävla overkligt!
Var fan inte menat att det skulle bli du Fredrik!
Du var en så underbar person.
Tror att alla kan hålla med om att Gud tog tillbaka en av sina mest älskade och underbaraste änglar.
Tråkigt nog så fick du inte stanna hos oss i 20 år till, men vi alla tackar för den tiden som vi fick med dig!



Var även och tände ett ljus på Dennis grav idag.
Medans vi stod där så fall tårarna ner.
Vi räknade ut att det var drygt 6 månader sen jag var där.
Känns sjukt att tiden går så fort.  men jag lovar er, saknaden kommer vara enorm!
Ni båda kommer vara saknade i våra hjärtan nu och för alltid!
Gud tog tillbaka några av dom bästa <3

Ringde till dig och hade en klump i halsen efter allt, men du brydde dig inte!
Shit, det ända som jag verkligen behövde var en kram av dig!!
Att du skulle förstå hur det verkligen kändes. Att du skulle komma till mig och krama mig och säga att allt kommer bli bra igen.
Det var verkligen det sista som jag önskade mig.
Men när jag ringde så brydde du dig inte ett skit. Så kall som du är nu, efter alla sms.
har jag aldrig någonsin upplevt en människa.
Det kan bara betyda en grej!
Du ljuger för mig!  Och jag duger inte för dig!
Allt ditt snack, är inte till mig. Du menar det till någon annan men bara råkande skicka fel i börja!

 

Efter det så blev det hem till mig och knäppa några öl.
Jobbigt som attan i kväll! Men hoppas verkligen på en fortsätt rolig kväll!
Hoppas att man snart ska dra iväg till Mariestad och träffa folk som vet vad dom snackar om.
Och sedan så blir det nog till att sova hos Han <3
 Hoppas verkligen! Hade inte varit fel efter allt nu.
skulle verkligen behöva dig vid min sida. Verkligen behöva någon att snacka med!

 

Aja, skit samma.. nu så drar man sig utåt.


Snart så väntar ännu en begravning och sedan den där saken som ligger där…


R.I.P, Ni 3 kommer alltid att finnas i våran hjärtan! <3
Ni var bland dom bästa.
Men tyvärr så fick ingen av er stanna kvar här på jorden!
Ni är våra änglar nu <3

Ha det gött!



fyy faaan. jag pallade inte när niklas gick ut å masn hörde honom stor gråta utranför. då brast det för mig med.. jag klarade inte av det mer då. och maria koch förljde efter mig.. det gillade jag.. hon var ett bra stöd.. <3.



fredrik togs ifrån oss alldeles för tidigt. men jag kommer aldrig glömma honom.. ALDRIG.



hans begravning var väldigt fin. <3 Vila i frid nu



// sara

2009-10-23 // 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback