24/10 2009

Tjooho


Igår så blev det till att dra hem till Simon där han, Malin, Tobbe och Veronica satt och söp.
Vi drog sen iväg till Mariestad.
Träffade på lite folk, och fick veta rätt mycket om ett par personer.
Trodde verkligen inte nått sånt. Men men.  
Så kan det ju vara ibland. Alla människor kan ju inte vara seriösa med allt och framför allt ärliga.


Efter mariestad så blev det till att gå hem en sväng.
Jag min klippa lyckades ju spärra min mobil!
Shit, har den ju aldrig avstäng så slog in fel PIN-kod.
Attans.. Blev sedan till att gå hem till han.
Tänk att efter typ 4 år eller något så funkar det än ;)
Helt jävla otroligt att det finns gamla som man drar sig tillbaka till.
Speciellt om det nya bara är full av skit.
Ljuger så att han tror sig själv. haha så jävla roligt allt det här alltså.
Jag trodde att det nya skulle bli bättre, men insåg att inget är ju bättre än det gamla :) Hehe 
Vaknade upp hos han runt 9 i morse.
Vi lyckades ända att klicka av klockan några gånger innan vi gick upp.
Jag drog hem och han skulle iväg och fixa lite stuff.

När man kom hem så la man sig i sängen och somnade i några timmar.
Sen blev det till att åka till Hjo och hälsa på min älskade farmor!
 Och sen drog vi en tripp till Korsberga och hälsade på farbror och kusinerna.
Dock, var bara en av mina kusiner hemma där. Tråkigt att inte alla var hemma.


Snart så ska man nog träffa Sandra och sedan åka ut och hälsa på Elin :)
Ikväll så blir det nog ännu ett besök hos han ;) Trevligt med andra ord.


I morgon så är det hemfärd igen.  
Känns skönt att åka tillbaka ner.
Här uppe funkar det ju inte för någon längre.
Alla bara snackar skit så att dom tror sig själva.
Vilket jävla folk det finns.
 Nog om det, Så länge dom inte drar in mig i skiten så blir jag nöjd ;) hehe


Ha det gött



» Mr.P

Tack för natten med dig! Det betyder mycket för mig att du ville lyssna på mig. Btw, nästa gång är det jag som vinner på Tv-Spelet, du hade bara tur :P



Jag ringer dig i kväll sötnos (L)

2009-10-25 // 13:13:24
» Erika

Tack själv för att du ville lyssna på mig söt <3 haha och du snygging, det är jag som kommer vinna :) Btw, glöm inte drickat nästa gång då (A)



Jaa :D Men jag ringer upp dig snart <3 <3

2009-10-26 // 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback