26/10 2009


Så var man  i Vetlanda igen då..
Känns trist att mamma och Lillan inte är när, när man väl behöver dom.
Men dom kommer ner till mig i veckan :D
längtar tills dom kommer ner hit :)

I morgon så har jag sovmorgon! helvete vad gött, lovar att den är verkligen efter längtad :P

Nu blir det film :)
Haha Jaa du Philip, vet du vilken film det blir?!


Ha det gött!




* vad är det som du inte förstår?
Hade jag velat ha någon annan så hade jag tagit någon annan..
Men jag kan inte släppa dig.
Du är min nya kärlek! Det sägs ju att man alltid kan börja om från början.
Och att man ALLTID kan försöka rätta till sina misstag.
Speciellt om man vet att man fortfarande har en chans. För det har du!
Och jag vet att du vet det. så spela inte dum och låtsas som om att du inte vet.
Du vet mer än vad du tror och vill!

Jag saknar & Älskar dig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback