29/10 2009

Helloj!


Så var man hemma i Skövde igen.
Skönt att vara hemma. Skulle egentligen ha kommit hem i morgon, men mamma och Lillan kom ner redan igår till mig :)
Mysigt och underbart <3


I söndags så blev det alkohol och i måndags också.
Usch, känns skönt att vara hemma i Skövde nu en sväng.
Så att man i alla fall är lite nykter ;) hehe
Nej. Men så farligt är det inte.


Sitter allt och räknar ner veckorna inför resan!
Längtar bara dit. Skulle inte sitta fel att dra nu på en gång lixom.
Hade varit skönt. Skönt att slippa allt ett tag.
Just nu så känns det som om folk runt omkring en bara ljuger!
Säger en sak ena dagen och sen nästa dag så är det något helt annat som gäller.
Varför kan inte bara folk ta och bestämma sig?!
Har man gjort ett misstag så ska man väl ändå fixa till det när man vet att man har en chans kvar?
När man vet att man kan ställa allt till rätta.. och jag Ville verkligen att allt skulle bli bra.
Att vi tillsammans skulle kunna fixa allt.
Ville fan inget annat.
Men nu när jag har funderat rätt mycket över det, så tror jag fan att jag har bestämt mig.
Åt helvete med oss helt enkelt.
Varför ska jag gå runt och försöka hela tiden, när du ändå inte bryr dig?
Heelt meningslöst!  

Idag så blev det som sagt Skövde igen.
Sandra och jag drog ut till Elin och härjade ;) hehe
Alltid lika trevligt att umgås med dom. 
Strax så blir det sängen.
Ska ställa klockan i morgon och dra in till stan för att fixa nya piercingar.
Ska nog även kolla om det finns en tid :)
Lite sugen på ett till :P

Nepp, nu så blir det nog en promenad innan man ska krypa ner i sängen och kolla klart på Macken :P

Ha det gött



Längtar som fan tills vi ska åka! Vill åka nuu! =P Hade varit så jävla sönt att komma ifrån allt ett tag och det ska bli skönt som fan! Tänk dig att vi slipper alla jävla jul-ruscher som är varje år.. Åh vad skönt! =) Då ligger vi på stranden och gottar och med en drink i handen medans alla här hemma springer runt som galningar och letar efter dom sista julklapparna. Jag lääängtar! <3

2009-10-29 // 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback