31/10 2009

Nämen halloj :) 







Vilke otroligt BRA början på en helg.. Eller inte!

Jag och Sandra skulle betala våran resa igår, men nehe... Det gick ju inte.
Så det ska lilla jag göra på måndag.

Sen så blev det till att knäppa några bärs, och några bärs till xD
Sen så blev det till att gå ut och gå med en gammal vän.


I kväll så blir det Party med några underbara töser och pöjkar!
Tråkigt bara att en av mina töser är åt helvete lååångt bort... (Usa)
ojoj, tror nog inte att hon åker hit för att supa med oss i några timmar ;) hehe


Egypten!!!
Gaah vad jag bara vill åka nu!
Hade verkligen inte varit fel att komma ifrån allt..
Natten var fan en katastrof den också.
Usch undra vad fan dagens ungdomar tänker med?!
Herregud, vad korkade vissa människor kan vara... (jag!)

Har redan börjar planera nästa resa. Och hopaps verkligen att det blir antingen Marocko till påsk, eller Marocko till jul och nyår nästa år xD
MED MINA TVÅ TÖSER!!! <3
Hoppas verkligen att det blir två veckor med er i Marocko kring jul och nyår nästa år! hehe


Nepp, nu så ska jag börja sminka mig och skit xD
Och är kanske dags att knäppa första ölen nu också ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback