7/10 2009, Kväll

Vilken jävla dag!!
En dag som man lika gärna kunde hoppa över....



Vaknade flera gånger av i natt att tomten ringde mig.
Fattade inte riktigt vad han hade på hjärtat och orkade ärligt talat inte svara.
Försov mig rätt gött också. Eller aah 30 minuter typ. Pinsamt kanske då.
Sen så fick jag det första messet.
Fredrik Persson var död!  R.I.P (F)
Sedan droppade det in massa mess och massa telefon samtal.
Ringde genast upp tomten och bad om ursäkt.
Nu fattade jag varför han hade ringt mig runt 20 gånger och skickat massa sms om att jag var tvungen att svara och att något hade hänt!


Blev en kort skoldag.
Gick hem efter maten eftersom att vi hade grupparbeten.
Skulle börja plugga och städa.
Städa har jag allt gjort och pluggat lite i alla fall.
Sedan har det blivit mest trams med töserna i huset. Sara spelar och vi sjunger. Haha
Dårhuset på kullen är allt 5:an ;)


Har verkligen inte varit min dag i övrigt.
Ramlade ner från våran trapp förut, snubblade på min egna väska som jag hade ställt vid sidan av min stol, tappade ett glas och hällde ut Saras termos med kaffe.  
Några av mina fina tabbar som jag har gjort under dagen.
Lovar att jag kan göra listan lång. Haha


Nu så blir det väl till att lyssna lite mer på Sara med folket här och sedan kanske man ska ta tag i läxböckerna igen.
Just det fan, tvättar ju också. Haha attans att man kan glömma det ;)

blir nog en lång kväll :( Segt!

Ha det gött alla där ute :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback