19/9 2009

Helloj :)



Igår så va det skola från 08.45 – 11.45.
härligt härligt. Det var verkligen konstigt att inte behöva stressa till ett tåg för att åka hem.
Men skönt att stanna.
Under dagen så hände la inte så mycket.
Vi satt och chillade. På kvällen så blev det Idol och sedan lite party hemma hos Maria och Dennis.
Det va helt okej.  
Du Maria, Hahaha man jobbar sig från klövarna upp till skinkan ;)
Sen så blev det efterfest i vårat hus. Och så självklart så blev det allsång. Haha
Jag och Sabina äger fan på det ;)

Blev även sittande i telefonen några timmar med han.
Båda va fulla och gapade på varandra till och från.
Men tror nog att båda verkligen fick ut allt som vi känner.
Synd bara att det inte var i nyktert tillstånd och att det inte va öga mot öga!
Men nu har i alla fall jag fått säga vad jag vill, tycker, tänker och framför allt känner.
Som sagt, synd att det va genom telefonen.
Men men, nog om det.


Idag så har jag bara chillat. Legat och kollat på film hela dagen :) Helt underbart

Nu så ska jag sätta på en till film och sen försöka sova lite.

Ha det gött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback