21/9 2009

Helloj


Idag så var det skola från 08.00-15.45. Otroligt segt, men det funkade allt. Från 8-10 så var det tecken. Vilken är kul, men otroligt segt eftersom att det blir en upprepning för mig och dom andra i klassen som redan har haft tecken.
Sedan så blev det grupparbete fram tills lunch och efter lunchen så blev det en lång lektion om omsorgens historia.
Mycket roande, eller inte. ;)


Senare av dagen så har man bara tagit det lugnt.
Skulle ha städat mitt rum och allrummet efter festen som var här i fredags.
Men så långt har jag inte kommit än.
Usch! Måste verkligen ta tag i båda rummen och städa i morgon.


I morgon blir det ju perfekt att ta det. Ingen skola i morgon.
Så tänkte allt njuta och inte gå upp förens runt 10-tiden.
Och sen blir det städa och tvätta för fulla muggar!
Inget snack om saken, i morgon får/kan jag inte smita undan ;) hehe


Nej, men nu så blir det till att kolla på tv med folket.


Ha det gött alla där ute!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback