28/9 2009

Nämen halloj igen ;)



Efter filmen förut så drog jag och Sandra iväg en sväng. blev till att träffa Johan en snabbis :)
Trevligt med andra ord.
men usch, vad han gav mig en stor tankeställare!!
Jaa, nu har jag något att fundera på ett tag i alla fall.
Suget, det finns ju..

Nu har jag i alla fall kommit på varför jag ville lämna skövde för några månader sen!
typ alla i denna jävla håla ljuger och snackar skit..
Fattar inte riktigt hur man kan ljuga ett par personer rakt upp i ansiktet och sedan fortsätta köra sitt race som om inget har hänt....
Skit samma, finns ju tyvärr idioter som hon över allt!

Skulle även ha tagit en promenad med tomten nu under kvällen.
Men den stora röda tomten har tyvärr inte lyckats hitta sina bilnycklar för att kunna köra ner hit.
Säger samma sak som jag sa till han, lovar att Dizel har käkat upp dom! hahaha
nej, men snart så får jag väl ett sms om att han är på G ner hit.
Usch vet inte om jag vill ta en promenad med han nu.
Det blåser ju som fan och är svinkallt här..
Äsch, kan nog få han till att vilja ströga en stund :)

Bara jag orkar upp i morgon, annars så får vi ta oss en sväng i morgon innan jag börjar helt enkelt ;) haha
finns ju lösningar på allt nu förtiden ju :D

Nej, nu så ska jag gå och kolla på en film och sedan får vi se vad som händer..

Ha det gött!



» *

har pundarna flyttat sitt place till donken nu förtiden elle?

2009-09-28 // 08:23:38
» ...

hur känns dt att ja har vunnit över dej?! höhö hoppas att dt känns bra. men du! glöm nu inte att han ä MIN!!!!

2009-09-28 // 08:32:14
» Carro

din lilla äckliga as, kan du sluta komentara hennes blogg 24/7 seriöst aså? är du så bereoende av erika?

Man kan tro det. Detta var ingen tävling, plus han visar bara att han är en liten omogen sak! så punkt slut. tror inte ens hon bryr sig så mycket.



Du vet hon kan få vem hon vill, som int du kan!

drf du skriver ner 'dikter om han' snälla nån väx upp tjejen!

2009-09-28 // 10:16:53

Hejhej , jag känner louise rätt så bra och jag kan verkligen inte föreställa mig louise "skryta" över att hon vunnit någon. Det tjänar hon ju inte på och det blir bara mera tjafs, det är ju han som ställt till allting emellan er och varför skulle hon då hacka ner på erika, det blir ju jobbigt för båda ilängden för det är han som vänt de emot varandra när dom inte ens känner varandra, Det är ju egentligen bättre att dom pratar för det är ju folk som sitter och kommenterar till dom när det inte ens handlar om dom + att den som skriver till båda och försöker skylla över det på den andra, det är ju inte ens dom som skriver . Jag vet att louise vill att ha ett slut på detta för hon har sagt till ludde att välja erika för hon orkar inte med all jävla skit plus att hon märkte känslorna han hade för erika. Adda varandra på msn eller vadfan som helst för jag vet att louise har inte mått bra av det och har ingenting emot att prata med dig erika.



Mvh Martina Olsson Louise kompis

2009-09-28 // 18:26:21
» Erika

* Eey du stjärnan...

Inte fan vet jag om dom har gjort det!

Vem vet, det kanske dom har. men tyvärr umgås inte med dom längre.

Bara för att man springer på sina gamla polare så behöver la inte folk runt om tro att man har blivit en av dom igen...

Btw, du kan ju börja med att skriva ut ditt namn istället!!

2009-09-29 // 22:13:10
» Erika

Martina;

Hejhej.. Jag har ingen aning om vem det är som har kommenterat min blogg och bdb men tycker att det är rätt omoget! aja, skit samma.

Jag har inte heller mått bra av detta och försöker lägga allt bakom mig, men går kanske inte så bra då när man får kommentarer över allt.

Men snälla, fortsätt med det! orkar inte bry mig om några små brudar som tycker att det är skit kul att sitta och kommentera mina sidor. det visar ju bara att dom personerna inte har något annat liv och att mitt liv måste vara jävligt intresant! haha



Om hon nu inte har något emot att snacka med mig, så kan du ju be henne adda mig.. Detsamma gäller om du vill snacka med mig. min msn står ju ute på både bloggen och på min bdb!

2009-09-29 // 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback