29/9 2009

Helloj :)


Igår så blev det ett telefon samtal med Tomten i drygt 2 timmar!
Haha helvete vad man har mycket att prata om när man har varit i från varandra i några månader.

Men nästan hela vårat samtal i natt handlade om hur vi skulle få hem
Oscar och Marcus från Afghanistan!
Vi satt fan verkligen försökte att komma på bra anledningar till varför dom måste komma hem nu..
Hahaha
Nu på en kort period så har det stått grej i tidiningen som ingen av oss här i Sverige gillar att läsa..
Tacka fan för att
Kalle har kommit hem därifrån!
Känns inte så kul att läsa om vad som händer där borta och speciellt inte när både Marcus och Oscar kan vara tysta i flera dagar. I stället för att tala om det för oss så får vi reda på allt genom media.
Killar, Killar...
Som inte vill oroa en... hehe
Vilka änglar ni är <3
Vill bara ha tillbaka sommaren -07 & -08 <3

Kom precis hem från min praktik.
Skulle inte ha slutat förens runt 16-tiden, men på fritids i dag så skulle det bara vara ett barn.
Så på torsdag blir det en lång dag i stället :)

gick även från lunden till Ryd idag igen ;)
Motvind och skit, men det funkade fan, hur skönt som helst ju.
Får även tacka Patrik för alla bra musik som du la in på min mobil ;)
Med bra musik i lurarna så går man fort fan.
haha fast det finns en negativ grej med det, jag lyssnar bara på sån musik nu...
Ajfan, jag som inte skulle bli sån ^^

Nu så blir det lite plugg och sen så blir det ännu mer promenad :)

ha det gött








Öjje <3

( Öjje och jag saknar dig babe <3 )



Hej, Tänkte bara säga det att du kan be alla dina kompisar som är på och kommenterar på Louises blogg och Bdb, att sluta med det omgående. Skriver till Dig eftersom ingen av dom som kommenterar vågar skriva ut sitt namn.. Visa att ni är mogna att lägga ner Det Här Tjaffset.. Det blir inget mer liv från den här sidan så länge ni inte sätter er emot.

2009-09-29 // 16:33:18
» Erika

Hej..

Jag har inte ens någon aning om vem det är som kommenterar henne..

Men eftersom att hon inte vågar skriva ut sitt namn eller era/hennes kompisar inte vågar det så kan du ju be dom låta mig vara!!

2009-09-29 // 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback