11/4 2010, Kväll

Halli Hallå :)


På e.m så åkte jag, mamma och Lillan iväg till Hjo :)
Drog hem till farmor och fikade och snackade massa skit om allt och alla :P
Var riktigt nice att träffa henne igen, har inte träffats sedan julafton, då jag kom hem från Egypten.
Har saknat henne otroligt mycket! <3

Åkte från Hjo runt 17-tiden, då drog vi ut så att Lillan skulle få köra bil ;)
Mötte även upp Sandra. Så Lillan och sandra körde en bil och jag och mamma i en annan ;D
Gick skit bra, både för lillan och mig :D

Drog sedan hem till mig för att grilla och kolla på wipeout, där Martin åberg var med.
Dock blev vi besvikna när han inte visades mer..


Nu så har jag precis kollat på wallander och ska strax krypa ner i sängen.
Dock i en helt tom säng :/ Vill bara just nu ligga hos sebbe och kramas!
Saknar han otroligt mycket, fast att det bara var en vecka sedan han åkte, så känns det som om det var en evighet sedan fan!
Men men, knappt en månad kvar tills vi ses igen :)
Praktik i morgon, och som först på schemat står det bad ;D
Ska bli nice att se om barnen kan simma.


Ha de nice!









Jag har världens bästa pojkvän!
Du finns alltid vid min sida och lyssnar på vad jag har att säga.
Det spelar ingen roll om du är flera mil ifrån mig!
Sebbe, Du betyder otroligt mycket för mig och jag är glad att jag har dig vid min sida!
Jag hoppas att du kommer finns där ett bra tag till.


Gillar dig riktigt mycket <3



söt bild :)

2010-04-19 // 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback