24/8 2010

Helloj :)

Herregud, en hel evighet sedan jag skrev. Tiden bara springer iväg!
Under dessa två veckor så har det väl inte hänt allt för mycket.
Jag har blivit arbetslös, då mitt kontrakt med Skövde kommun har gått ut.
Fast det känns helt okej för mig att kunna gå hemma lite. Att äntligen kunna njuta av att vara gravid.
Kommer dock tröttna på att gå hemma väldigt snart, men än så länge är det helt okej :)

Vi hade även en liten hund på besök ;) En Eli var det. Familjen var utökad i nästan en hel vecka, innan vi lämnade tillbaka han. Tyvärr måste jag säga!
Han var otroligt fin och duktig i skogen, men stackarn hade massa eksem och min pappa ville inte gå igenom samma sak som med Atos. (En annan hund som vi hade i drygt 3 år innan vi var
tvungna att ta bort han. Pga eksem..)

Har även dragit på mig värsta
förkylningen!
har varit sjuk i lite mer än 1 vecka, men finns inget att göra än att käka alvedon.. Hmm, förstår inte hur dom på vårdcentralen tänker ibland fan.
Inte ens hostmedicin fick jag. Usch vad jag tycker synd om lill* som ligger i magen, en mamma som hostar hela tiden. haha stackarn!

Dagarna springer iväg och på fredag så kommer Sebbe hem xD Känns sjukt underbart!
Dock började jag räkna ner för ett par veckor sedan, men nu när det bara är några få dagar kvar så känns det helt okej :D

Nu så ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv lite.



Ha det fint alla där ute!


» Ronja

Jag saknar dig! och du får också skriva mer, så att jag kan hänga med på vad som händer hos dig i skövde! en magbild hade varit toppen också, är så nyfiken på hur stor du är nu ;) haha. puss och kram <3

2010-08-25 // 11:07:51
» Hanna

Hej snygging! Tråkigt att kontraktet gått ut :( Önskar du kommit ner i helgen, hade varit så himla roligt! Saknar ju dig massor ju...svårt för mig att resa någonstans nu också när Twix är här, den lille godingen :) <3

2010-08-30 // 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback