5/8 2010

Halli hallå :)



Idag på f.m så åkte Sebbe hem efter att ha varit här sen den 22/6. Jävligt segt om man säger så.
Det var till och med så att det kom tårar vafan. Som tur är så kan jag ju skylla på att jag är känsligare nu :P


När jag hade lämnat av Sebbe vid tåget så drog jag upp till Sandra.
Vi gick runt en sväng på stan och sedan drog vi hem till henne. Det blev lite käk och kaffe.
En helt mysig dag med Sandra och hennes lillsyrra Malin.
Runt 17-tiden så drog vi ner till Hjo. Blev till att hälsa på min farmor och dricka kaffe.
Talade även om för henne att jag väntar en liten. Hon tog det riktigt bra.
Lilla farmor började oroa sig lite till en början, men förstod sedan att både jag och Sebbe har tänk igenom allt flera gånger innan vi tog vårat beslut.


Blev även en tripp på Maxi, innan man drog sig hemåt.
Dagen har varit riktigt rolig och skön!

Dock, för jävla synd att Sebbe åkte hem.

Otroligt tomt utan han om man säger så. Men det funkar. Man får tänka positivt, det är bara drygt 1 månad tills vi ses igen.

Hoppas att tiden går fort xD

I morgon är jag ledig igen! Fan va skönt, ska verkligen inte klaga. Vet dock inte vad morgon dagen bjuder på riktigt än. Men en städ dag behövs allt :P Haha



Nu så blir det allt sängen för min del. Trött som en gnu




Ha det fint!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback