12/ 2 2010

helloj :)


Sitter här med Sebbe, hanna och Jonas. Vi dricker lite eller i alla fall jag och och sebbe... (som vanligt)
Vi har fan kört tv-spel hela dagen xD och jag börjar bli kung på det ;P eller drottning med andra ord! i morgon är det skola som gäller för oss alla.

Segt men det får helt enkelt funka.
Vet inte vad jag ska skriva. ni har missat mycket i alla fall.
ha inte sovit ensam på typ 2 veckor, men inte fan klagar jag på det ;D

i morgon så är det fest som vanligt! xD
hahha 5:an som vanligt med andra ord. tråkigt bara att alla typ har lov nästa vecka, men min sötnos ska stanna på skolan och sova hos mig hoppas jag, eller aah...hoppas och hoppas, det behöver jag inte. han kommer sova hos mig :D <3

Tacka gudarna för min andra familj! Jag älskar dom alla över hela mitt hjärta, och vill inte lämna dom alls...


Kommer kännas as jobbigt när jag drar :/


It´s the shit ;D


Men nu blir det en öl till :D


ha det fint alla där ute xD


<3






S <3, to bad.............



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback