12/1 2010

Och så var det fredag igen.
Dock var det inte skola för min del idag. Mådde inte alls bra i morse.
Och folket fick inte ens liv i mig fan. haha


Vaknade upp runt 12-tiden av att sebbsson kom hem, annars hade jag säkert kunnat sova typ 100 timmar till.
Så, idag har vi inte gjort mycket.
Suttit och spelat Guitar hero, och strax så blir det duschen, passa på medans sebbe sover..
I kväll så blir det öl och tv-spel.
 Dock ska jag satsa på en tidigt kväll, men vi får väl se hur det blir med den saken. Haha


Lite tråkigt att Philip har åkt hem.
Han kommer vara borta tills nästa fredag, dom små nötterna har ju lov :/
attans, att inte vi har det också. hehe

 

Ha det fint där ute




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback