15/1 2010

Helloj :)


Fredagskvällen blev helt okej.
Vi satt och drack och spelade, alltid lika trevligt.
Och jag och Sebbsson gick som vi ville.
Redan klockan 3 på natten så låg vi i sängen! rekord vafan :P


Lördagen spenderades med massa mys eftersom att båda är super sjuka.
Runt 21-tiden så gick vi ner och tog Jonas med oss ner.
Vi gjorde lite mat och sedan kom Hanna Panna xD
Blev film och massa mys tills typ 4-tiden på morgonen.


Igår, så blev det sängen fram tills 18-tiden, sedan blev det film med Sebbsson, Jonas, Sabina och Hanna. Även en av Hannas kompisar kom förbi en sväng. Jag och sebbe hade lovat oss själva att hoppa i säng runt 00-tiden, men så blev det inte. Runt 03-tiden så somnade vi båda in. Rätt bra tid för oss två ändå ;)

 

I morse så ringde klockan 09.15, men orkade inte riktigt gå upp så låg och drog mig i drygt 15 minuter. Underbart.
Jävlades lite med Sebbe också eftersom att han har lov och inte alls skulle gå upp (A).
Hade väl skola i max 2 timmar, inte ens det.
Sen så drog vi hem och jag gick upp för att väcka sebbe som skulle ner till maten.


Måste säga att jag allt har varit duktig idag, Släng i en ny maskin tvätt och damsugit mitt golv ;D
Nu så blir det plugg för fulla muggar!


Ha det fint där ute <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback