2/2 2010

Helloj :)



Söndags kvällen Blev det film med folk.
Mysigt, blev även några öl.
Blev dock ännu en sen kväll.
Attans, måste sluta sitta uppe så länge. Hehe



Måndagen;
Flyger upp ur sängen runt 08.40, trodde verkligen att jag hade för sovit mig.
Väckte sebbe i panik och bad han kolla klockan. Haha
elakt av mig :P
Sedan somnade vi om lika snabbt igen och jag drömde världens sjukaste dröm.
Av ren reflex kollade jag upp och ser Philip brevid sängen!
Helvete vad skraj jag blev.
Hoppade fan upp till taket och tillbaka ner i sängen igen.
Jävla unge, han kan la ändå knacka eller göra ljud ifrån sig. Haha
men men, hämnden är ljuv xD
Blev till att gå upp och fixa sig inför skolan. En rätt seg drag.
I går kväll så blev det film med Sabina, Mickan, Philip, Magnus och Maria.
Och sedan kom även Sebbe över.
Blev mer film och sedan sängen, blev dock en sen kväll..
Men börjar ju bli lite skräll på det, får helt enkelt lära oss att somna tidigt :P


Tisdagen;
Chill dag med mycket snack.
Känns skönt att ha någon att snacka med som förstår hur man menar. 
Men allt känns så fel ändå, tack vare dig så har jag börjat se på livet på ett helt annat sätt.
Så jag får allt tacka dig för det! 
Har dock kommit på att det kommer att bli otroligt tomt när praktiken börjar! 
Philip och Sebbe är människor som man kommer sakna.
Självklart Mickan och Biina också!
Vi är allt ett fint gäng ;D <3
Trivs så otroligt bra med er!

Nu så ligger man och glor på macken ;D
Härligt det, sen i kväll så blir det Paradise hotel, är ju fan final.
Jävligt synd bara att Greta åkte.
Hoppades verkligen på henne.
Hon är fan värd att vinna!
Jävla Kristoffer och Erika som slog ut henne.
I kväll så ska det allt bli en tidig kväll, mår inte alls bra.
Huvudvärk och magont. Ajaj.

 

Nu så ska jag krypa ner i soffan igen och kolla klart på filmen.

Ha det nice :D



Det är vi allt. Och det kommer bli sjukt tomt när ni far! Kommer tänka på dig dag som natt :/

2010-02-02 // 20:43:00

jag tyckte också greta skulle vinna, hon är grymmast !

2010-02-03 // 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback