3/1 2010

Helloj :)

 




Igår efter Paradise Hotel så kom Emma, Jonas och Sebbe hit.
Och lilla Philip var även här :)
Vi satt och snackade skit och kollade på tv.
Efter en stund så var det bara jag, Sebbe och Philip kvar..
Sebbe och Philip satt och försökte få igång en film på min dvd som jag tyvärr har tappat i golvet.
Efter en stund så gav dom upp och Philip gick hem.
Då gick jag och Sebbe och la oss och drog en film.
Blev tyvärr en sen natt, jag som skulle sova tidigt.
Men ser ut som om det blir ensamt i natt så det blir nog sängen tidigt..


Skolan var okej idag. Dock, försov vi oss…
Även idag. Fattar inte hur vi lyckas.
Då kommer ju även Både Mickan och Sabina in och väcker oss.
Helt sjukt att vi inte vaknar..


Blev i alla fall skolan tills 2 typ.
Skönt att sluta så pass tidigt i alla fall.
Trodde att vi skulle ha gått till 16 idag.
Men men, beskedet blev bättre än för väntat! :)
Så, blev till att gå hem och städa och även hämta ett paket som jag hade fått från min mormor.
Hon skickade lite godis och pengar.
Tack ännu en gång mormor! <3

Jag och Sabina hann även spela plocke pinn med några tandpetare förut! Haha
Sabina losade med typ 3 stycken :P Och har även kollat runt på lite skolor.
Dock så ligger skolorna längre bort än den jag går på nu.

Och vill inte flytta ännu längre upp i landet när jag har några av de människor som betyder mest för mig här nere!
Kommer blir helt sjukt att lämna er om några månader, tycker bara att det ska bli jobbigt att lämna er i 2 månader :(
Hoppas att den tid som vi är ifrån varandra går fort och den tid som vi spenderas tillsammans går sakta! <3


Nu blir det Andra avenyn och sedan blir det nog en film.
Ha det fint där ute!
Kram




Jag från en av festerna :P Mitt hår :)
Helt in love ;)



Otroligt glad att ni finns vid min sida!
Självklart är fler inräknade, men hittade dock inte kort på alla :(
Men ni vet vilka ni är!
Ni lyser upp min dag <3


Sami, Philip & Jag :)



Jag, Sebbe och Philip :)



Sabina :)



trevlig blogg du har ;)

2010-02-04 // 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback