30/1 2010

Helloj :)




Igår så var det skola, en helt okej dag. Lite teori och massage :P Underbart.
På tal om det, måste lära Philip och Sebbe att massera ;)
Hade ju varit guld om dom kunde det :P

Slutade tidigt igår.
Redan runt 13-tiden. Så, det var bara till att gå hem och börja städa mitt rum.
Fyfan vad det har sätt ut alltså.
Fick i alla fall ihop 2 fulla tvättkorgar..
Hmm. Undra hur alla kläder har hämnat på golvet.
Ett riktigt stort mysterium.
Efter städningen så började man fixa sig.
Men blev så trött så gick och la mig i typ 1 timme.
Somnade direkt. Hehe blev dock väckt av Hanna som sa att hon var på väg hit.
Så det var bara till att gå in till Sabina och väcka henne.
Tur var väl det. För det tog inte lång tid innan Johan, Magnus x2 och Björn kom.
Strax efter det så kom resten av folket..
Blev en sen kväll, somnade nog inte förens runt 7-tiden i morse.
Så jag och Sebbe tog oss en jävligt lång sovmorgon.
Runt 3-tiden  gick vi upp ur sängen. xD
Finns inget bättre än att SOVA :D hehe

När man väl hade kommit upp ur sängen så var det bara till att börja städa.
Jag, Johan och Sabina, det gick fort. hjälps man åt så :P
Nu så ligger jag och Johan i soffan och kollar på fotboll.
Skulle ha åkt in till stan och festat i kväll, men pallar inte det.
Så blir en filmkväll med Johan. (om han nu ska vara hemma) hehe

 

Nu ska jag fixa käk. Ha det bra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback