7/1 2010

Helloj :)


NYTT ÅR OCH NYA MÖJLIGHETER :D

Kan ju börja med att säga GRATTIS BROR som blir 21 idag :D <3
Hoppas att du får en bra födelsedag :)

 

Va ett tag sedan nu igen, attans då ;)


Kan ju börja med och säga att nyår blev inte direkt som vi planerade.
Jag, Sandra, Lillan och Linda satt hemma hos oss.
Vi lagade mat, som blev Potatis i ugn och kyckling filé med bacon runt ;)
Svin gött måste jag säga.
Sen så invigde vi min vattenpipa i Sverige ;) hehe
Blev till att sitta och röka lite och sedan så kom Malin och Tobbe.
Då började vi spelade spel. Vi som inte skulle bli så fulla ^^


Efterfest blev det sedan hos en gammal vän här i Ryd.
Alltid lika trevligt att vara med det gänget :D


Efter detta så var det allt ett par sega dagar, promenader och bara ta det lugnt!
För en gångs skull så känds det som JULLOV :D hehe


Veckan då;

Jo, blev bio i måndags med Malin, Tobbe och Lillan :) Blev Göta kanal 3.
Filmen var helt okej, och 3:an är bättre än både 1:an och 2:an tycker jag.

Sen har jag inte gjort så mycket. Kollat på JVM ;) självklart!
Går ju inte att missa, Fattar inte hur kim kunde missa att det var JVM ;D Hehe
Nej men, alla kan glömma… Eller hur kim? :P

 

Igår, så var man hemma hos små kusinerna på mammas sida.
Lämnade deras T-shirtar som jag köpte till dom i Egypten.
Dom blev allt nöjda ;D



Idag, så gick man upp 06.30, herregud!
Första gången på en evighet som jag går upp så tidigt.
Kunde inte somna om och låg och kollade på tv.
Sedan så blev det en promenad med Lilla Öjje <3
Otroligt skönt och nu är det bara -12 grader.
I natt när jag kollade så var det närmare -22 grader.
FYFAN! Nu vill man allt ha sommar igen :P

Nu så ska man väcka Lillan, (Hoppas att jag överlever.. Hon lär blir sur hehe)
Och sedan ska vi hem till mina andra kusiner på mammas sida.
Vi blev bjudna på mat. Ska bli roligt att åka dit..
Vi har mycket att prata om eftersom att dom också har varit utomlands nu under jul.


Hepp, nu kan jag inte sitta här mer.

Ha det så gött alla där ute!



och jag fattar inte hur du kunde missat att springa på mig. Hehe:P



Jag bor precis vid parkeringe, bakom skolan typ. Tror bara vi har en liten park emellan oss^^

2010-01-07 // 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback