17/6 2010

Halli hallå :)

I Tisdags så blev det möte på f.m. Fick även ta några prover med mera.
Så nu kan man andas ut helt enkelt! :)
Hela dagen spenderades med Sandra, som även var ett stort stöd till mig. Vi passade även på att springa runt lite på stan innan det var dags för oss att dra oss ut till Elin och Tiias :)
Där blev det Grill, Jordgubbar, kaffe och massa snack! :)
Kan man ju lungt säga att det gillas till TUSEN! :D


I går så spenderades dagen med Sandra. Vi drog upp till Karstorp, till deras "stuga". Blev till att sola, fika och snacka skit :) När det började bli lite kallare runt 19-tiden så drog vi ner till Ryd, där det blev ännu mer kaffe och tjöt med Lillan och Hanna. Vi 4 passade även på att spela kort under kvällen.


Har varit  två långa kvällar med mycket trevligt folk.
Nu så sitter jag här och väntar på att far min ska komma hem.
Vill veta om det blir Örlen idag eller inte. Hade fan inte varit fel att åka ut och lägga sig där ute nu!
Vädret är prima och händer ändå inget förens på Tisdag då min babe kommer hit upp :) * ÄNTLIGEN!


Nog för nuet, Ha det nice alla där ute!


Hallå där. En fråga bara. Vart är det du jobbar? :)

2010-07-05 // 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback