18/3 2010

helloj :)


Vilken dag!
Det finns fan folk till allt, och man slutas aldrig förvånas..
Nästan det som är jobbigast fan!


Chill dag i skolan. Skola fram till lunch och sedan blev det personlighets hygien borta på vård vux inne i Vetlanda.
helt okej, men det mesta visste man ju redan om. hehe
blev även en lång dag borta på vård vux. höll på ända till 15.45, det var länge sen klassen gick så länge!
Brukar annars sluta runt maten eller i alla fall runt 2-tiden. hehe


När man kom hem så blev det till att laga mat åt mig och lille Sebbe. Gott xD
Och tro det eller ej, men idag så var det jag som lagade maten!
Rekord.
Eftersom att min sötnos brukar vara så extremt snäll att både laga mat och diska.
Tro fan att man blir bortskämd ;)


Sedan blev det mys och ett försök till att börja packa. Men tro mig, jag tröttade jävligt snabbt!
Fyllde 2 resväskor med BARA kläder!!
Men nu har jag ju ett litet problem, resten i mitt rum får ju inte plats någon stans.
Hur ska jag få med mig det hem?
* Hmm, ett stort dilemma alltså. hehe


Men men, får helt enkelt ge det ett nytt försök i morgon.
Skönt med fredag i morgon.
Vilket innebär ledig! :D
Så i morgon hoppas jag på mys heeela dagen med sötnosen min <3

Nepp, nu så blir det duschen för mig.
ha det nice alla där ute!









Sebbe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback