22/3 2010, Kväll

helloj :)


Lillan kom hem och var social mot mig en sväng. Orkade dock inte vara uppe så länge.
Var nog tröttare än vad jag trodde.
Blev till att sova hela dagen i alla fall.
Var bara uppe och sprang när nöden krävde det ;)


Hela dagen har alltså spenderats i sägen.
Dock jävligt tomt, skulle vilja över allt annat att Sebbe låg brevid mig och kramade mig hela dagen lång.
Och en underbar massage från den bästa människan på jorden hade verkligen inte varit fel!


Nu så ska jag testa att käka ett mariekex.
Har så jävla ont i magen så jag tror att jag dör vilken sekund som helst. hehe

i morgon så blir det ingen praktik som ni kanske förstår.
Så ska försöka att göra lite nytta, som kanske plugga :) hehe


Nepp, nu ska jag krypa ner i sägen igen och glo på film och drömma om min älskade hane som är flera mil ifrån mig! <3

Ha det fint där ute :)







-
Den dagen som jag träffade dig första gången kommer jag aldrig glömma!
Du har gjorde något med mina hjärna, och jag trodde aldrig någonsin att jag kunde bli så här kär.
Men darling du har fuckat min hjärna ;D
Jag gillar dig otroligt mycket och saknar dig ännu mer!
Detta ska vi fixa babe  ♥





» Kalle

hej min finaste prinsessa!

hur är det med dej? läste att du var sjuk. låter inte alls för roligt med maginfluensa. Jag och stina försökte ringa dej i går, men du svarade inte. men eftersom att du är sjuk. så är du väl hemma nu? jag ringer dej hem nu och chansar helt enkelt på att du är hemma. ser att du har mycket att berätta för mej =) Hon som alltid svarar i mobilen, Yeah right! höhöhö Call u now darling! (L)

2010-03-23 // 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback