22/3 2010

Helloj :)



Igår kväll så umgicks man med Sandra och Lillan <3
vi drogoch handlade godis och satt sedan hemma hos mig och snackade om allt mellan himmel och jord. trevligt som attan ;)
Hade världens huvudvärk hela dagen igår, men lyckades ändå vara social :)


I  natt så vaknade man flera gånger av att man mådde illa, men lyckades somna om igen.
Sen när man gick upp 06.15 så sätte allt igång.. :/ Illa som fan.
Men trodde att det skulle gå över så gick till praktiken ändå. Vilket slutade i en stor katastrof!
skämde ut mig som fan. Hahahah
va bara till att hoppa på bussen och åka hem igen.



Så Nu sitter jag här hemma i min ensamhet och har super tråkigt!!
Men snart så kommer lillan hem en sväng. Undra om hon vill leka med mig en liten stund i alla fall :P
Det tråkigaste av allt är att jag bara har lite feber. Så jag orkar allt sitta här ;)

Nepp, men nu så ska jag hitta på något annat. glo på en film kanske xD













* Sebbe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback