24/3 2010

Helloj :)

Igår så hände inte allt för mycket.
Orkade dock inte precis vad som helst, men allt börjar kännas bättre :)
Min darling ringde igår också :) Underbart att få höra hans röst måste jag ju få säga.
Det var otroligt segt att somna igår, men framåt 4-tiden i morse så gick det.


Vaknade med ett ryck idag runt kvart i 10.
Hade nog världens bästa dröm!!
Trodde verkligen att den var sann tills jag började kolla mig runt i rummet.
Blev fett besviken måste jag säga. haha



Yeeah! Blir praktik i morgon. om jag inte börjar må sämre och får behålla maten. Hoppas verkligen att det går, har nämligen börjat tröttna otroligt mycket på att sitta här och mögla nu. haha


Nu så ska jag fixa en kopp te och sedan sätta mig ner och försöka plugga.
Det måste göras!


Ha det fint















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback