17/5 2010, Kväll

Helloj :)



Vilken dag. Skola i någon timme och sedan blev det stan för att gå på ett möte.

Det gick super bra, dock mycket information. hehe
Mycket att ta in alltså ;)

Lång dag annars i skolan. Hökk på ända till 14.30, segt som attan.


Sov ju med Hanna i natt, haha somnade väl inte förens runt 4 i morse.

Men tillslut så lyckades även jag somna in.

Hanna hade ju redan somnat och dumpat mig till mörkret :( hehe

Efter skolan så har det blivit mycket snack med mina töser, Hanna, Sabina och Mickan.

Tacka gudarna för att ni finns vid min sida!

Ni betyder riktigt mycket för mig.

Hann även byta några ord med mor min, Sandra och Othilia :) MYSIGT!

Ni betyder också sjukt mycket! <3


Nu sitter jag och töserna framför Tv och glor på en film.

Snart blir det nog sängen för mig. Jävligt trött.

I morgon så kommer min saknade prins hem :D

heelt underbart!

Vi har mycket att snacka om!

Jag älskar dig Sebastian <3


Hepp, nu blir det film :)

Ha det fint alla där ute!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback